Retourneren

Voor online aangeschafte producten die u wilt retourneren dient u gebruik te maken van het retour formulier.

Dit formulier kunt u hier downloaden

Pas na onze bevestiging kunt u het product opsturen.

(Retourrecht geldt niet voor als u het product bij ons in de showroom heeft gekocht, dan gelden de gewone voorwaarden zoals in de winkel.)

Vul het formulier zorgvuldig en compleet in. Hiermee bespoedigt u de afhandeling.
Producten die zonder retour formulier worden terug gezonden worden niet door ons behandeld.

Stappenplan voor het retourneren van producten:
1. Vul het retour aanvraagformulier in (u kunt één product per aanvraag indienen).
2. Mail dit formulier ingevuld naar info@autobenches.nl  
3. Na ontvangst zullen wij uw aanvraag z.s.m. beoordelen.
4. Daarna krijgt u van ons bericht naar welk adres u het product kan terug sturen. Let op dit adres kan afwijkend zijn van ons eigen adres, indien u het zonder ons mede weten retour stuurt naar ons eigen adres zijn wij genoodzaakt de kosten voor het doorsturen aan u door te berekenen.
5. Na ontvangst zullen wij, als aan alle voorwaarden zijn voldaan, het bedrag binnen 14 werkdagen crediteren.

Voor alle retourzendingen gelden de volgende voorwaarden:
- De producten kunnen alleen retour worden gestuurd als deze niet gebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
- Voor sommige producten geldt dat als deze in plastic zijn verpakt en het product daardoor goed te zien is, deze niet uit het plastic gehaald mogen zijn.
- Indien producten reeds door uzelf gemonteerd zijn geweest, worden deze niet retour genomen.
- Het product mag, wegens hygiënische redenen, niet in aanraking zijn geweest met je huisdier.
- Indien wij bij terugkomst constateren dat het product vuil is, gebruikt is, haar bevat of vies ruikt dan ontvang je het aankoopbedrag niet terug.
- Indien producten reeds door uzelf gemonteerd zijn geweest, worden deze niet retour genomen.
- Elektrische artikelen worden niet retour genomen.
- Speciaal bestelde artikelen of artikelen die op klanten wens worden gemaakt of gewijzigd worden niet retour genomen.
- Zakelijke klanten zijn uitgesloten van retourneren.
- Eventuele schade wordt eventueel bij de klant in rekening gebracht.
- Een kopie van de aankoopfactuur moet bijgevoegd zijn.      
- De zending moet goed verpakt zijn, schade ontstaand tijdens retour zenden wordt niet door ons vergoed.
- De zending moet voldoende gefrankeerd zijn.
- De kosten voor het opsturen en het retour sturen zijn altijd voor rekening van de klant tenzij het een verkeerde levering of transportschade betreft.
- De originele verpakking mag niet beschadigd zijn en er mag geen gekleurd plakband gebruikt worden en niet op de originele verpakking worden geschreven.
- Het terug zenden van de bestelling dient u zelf te regelen.